CONDIȚII DE RETURNARE

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online ORTOSHOP.MD  în urmatoarele situaţii:

  1. Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site
  2.  Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător

De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea acestora.
Returul va fi refuzat în cazul deteriorării sau deschiderii produselor. Produsele pot fi returnate timp de 14 zile de la primirea lor. Produsele se vor returna prin intermediul curierului gratuit.

Livrare si achitare

  • În raza orasului Chisinău  livrarea se efectuează pentru comenzile ce depăsesc suma de 1000 de lei de către curierul companiei. Livrarea se efectuează in aceeasi zi pentru comenzile plasate până la 12:00, sau a doua zi pentru comenzile plasate după masă. Livrarea este gratuită. Achitarea se efectuează cash, la primirea comenzii sau prin transfer bancar in cazul facturilor fiscale.
  • In raioane livrarea se efectuează prin intermediul Posta Moldovei/ Curier rapid, timp de 2-3 zile lucrătoare. Prețul livrării poate varia intre 45-55 lei. Achitarea se efectuează la primirea comenzii.

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul Moldovei, respectând termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii.

Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective. Vânzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare sau in functie de regulamentul promotiilor active pe site in momentul comenzii. Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente : factura fiscală, manualele de utilizare furnizate, după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la info@ortoshop.md sau la telefon 078777100 absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda. Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător și a efectuării plății aferente integrale. Vânzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia. În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor şi să semnaleze acest incident imediat prin email la info@ortoshop.md sau la telefon 078777100.

Sesizarile referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte sunt nule și nu pot fi luate în considerare.

CUM COMAND ONLINE?

Pentru vizualizarea prețurilor si pentru a plasa comenzi online, este nevoie inițial să vă inregistrați si să vă creați un Cont Personal din Cabinetul Personal.

Ulterior alegeți produsele dorite si finalizati comanda.

După ce ați expediat comanda, veți primi un email ce va confirma primirea comenzii de către ortoshop.md

*Email va veni la adresa care ați indicat-o în datele comenzii.